:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Rabu, 20 Oktober 2010

"comei lotte contest by jaijina"



Salam.
Hari ni baru lah ada free masa utk aku merajinkan diri mengupdate contest2 yang ditag oleh kenkawan. Kali aku ditag oleh Adyshariz. Thanks ye tag aku,



Aku taruhkan gambo ini....
Nama anak: Muhammad Rizki.
Umurnye: 4thn
Nama ibunye: Salliza. panggilan Sall

Kenapa aku suka sangat gambo ini.....
Masa ni kami berjalan2 ke Giant Shah Alam. Sambil jalan2 kami singgah diarea peralatan kanak2. Tiba2 my boy nampak meja ni n den terus dia duduk dan kebetulan pulak aku picc gambo dia yang sedang mengangkat tangan tu, ala2 sedang menjawab soalan dari cikgu gitu. Memang aku suka sangat gambo ni. Ni gambo spotan taw.

Tarikh tamat: 24 October 2010.
Klau bermunat Tekan saja di sini.

X Tau mau tag sape. Semua kengkawan dah pun join GA ni. camne..!!!!






Tiada ulasan: