:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Jumaat, 22 Oktober 2010

Syana Giveaway

Photobucket


Salam.
HAi korang, suka makan Domino's Pizza tak???....Ni ha, puan Syana nak bagi percuma, tapi kena lah masuk the 1st GA dia. Kalau mau, Tekan je di sini. Dan kenalah lengkapkan slogan yang diberi. Sonang je kan.


Nyam...Nyam...Nyam...
" saya suke makan pizza kerana..." dapat makan pizza pree dari puan syana hahahahaha......lawak2. Bukan yang ni sloganku, tetapi yang ini.........semalam ku toleh kanak, ku toleh kiri, ku toleh belakang, ku toleh depan rupa2nya yang sebenarnye tolehan itu tiada kena mengena ye. hahahahaha...lawak lagi....
.jgn marah syanan aku terbuat lawak pandai lah pulak....
Sloganku....
"Saya Suka Makan Pizza Kerana.....
.DDDDDDomino's PPPPiiizza! seeedappppp.....Hatiku tertarik sejak umurku 18 thn. Setiap bulan diwajibkan aku pekena pizza ni dan di setiap bulan di mestikan mengikut nombor giliran belanja membelanja. Pehhhh...mmg kalau makan, x sabar nak telan.
Terkemut2...anak tekak aku, terkebil2...anak mata aku, terliur......anak lidahku sampai meleleh lah di buatnye sempat ku sedut balik, apa x percaya!!!!....x percaya sudah, tapi ni mmg kenyataan ....
Itu lah penangan PIZZA. Bak kata orang, ibu mertu lalu pun tarak nampak lo....sungguh sedappp, sungguh enakkkkk di....Domino's PIZZA. Rasa sekali pasti mau lagi x begitu puan syana..??

Harap2 ko berhibur hati ngan slogan sengal lagi benar. Hanya org percinta Pizza yang dpt merasakan bertapa sodap lagi meliurkan bila kita berhadapan ngan makanan kegemaran kita.

Anak Cina Makan Pengat,
Sindri mau Ingat Lo.

Sekian Alkisah Slogan ku.

tarikh tutup: 22/10/210 jam 5.00pm
Pastikan Anda tidak ketinggalan..




Tiada ulasan: