:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Rabu, 5 Januari 2011

giveaway-celoteh-ckynwan...

Salam U All.

Lalalalala.....hari ni aku baca di cbox ada jemputan dari nurezzat pada 6 Nov 10, 01:57 utk join GA dari http://ckyn1501.blogspot.com.
Syarat2nye mudah n easy sangat2. Nak taw syarat2nye boleh tekan sini ye.

Ok, aku tag semua pemenang GA ku....

http://doubledeeya.blogspot.com/
http://peachippo.blogspot.com/
http://ady-shariz.blogspot.com/
http://loveninasyakina.blogspot.com/
http://nurhafiz2009.blogspot.com/
http://adhila.blogspot.com/
http://sahabatnorgadis.blogspot.com/
http://sarah-rinduselalu.blogspot.com/
dan
kepada semua yang rajin menjenguk blog aku, dialu2kan join GA ini ya. Aku tag korang semua. Sila ambil. Jgn malu2 k.

GA berakhir pada 5 january 2011 .
Jom apa tunggu lagi.
2 bulan dari sekarang.


*p/s"kepada mereka yang ditag sila sertakan sallcontest sebagai REFERER k.





8 ulasan:

nur berkata...

oke.. will join.. thanks again n good luck
ALL IN ONE

cKyN WaN berkata...

tq join! good luck!

~cik Non~ berkata...

wahaha..aku di tag..
mekaseh...hehe..
akan cube menyiapkan nye...=)

sall berkata...

nur, cKyN WaN, ~cik Non~...

Buat jgn x buat.

Norgadis Labuan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Norgadis Labuan berkata...

InsyaAllah nanti klu ada masa saya join.

nina syakina berkata...

salam, nina bru blik dri holiday!! sorry2... late... hihi...
ekkk... nina menang ke kak sal? nina tak perasan pun... huhu... kjp check blik... ngeee

SyUhAdA berkata...

gudluck~!!

nak join jgk la..