:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Sabtu, 18 September 2010

CANDID CAMERA CONTEST


Jom ramai kita join GA ni. Tekan sini

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gambar Candid aku pertaruhkan
Baik punye..

Gambo Ni masa aku n pren gi memanjat gunung Irau di Cameron Higland. Gambar ni menunjukkan aku n pren sedang kusyuk mengorek bijih timah. Memang nikmat sgt2 dpt membersihkan lombong bijih timah sendiri. Almaklumlah 2hari diatas sana. Memang membeku tahi hidung dibuatnye. Ok sesiapa nak join GA ini, sila2 lah Tekan di sini ya..

Aku nak tag 5 org yang rajin masuk GA ye

1) Aisha

2 ulasan:

AishaAminudin berkata...

hahah..gambo aku x de masa ni.. mmg best pegi panjat gunung..kalau nk pegi lagi kene kuruskan body dulu..huhu

Red Giant berkata...

* Keputusan Top 5 Akan Dikeluarkan Pada 1 OKT 2010.. 3 Pemenang Dipilih Berdasarkan Undian Anda (50%)Dan Juri Khas (50%)..

* Undian Dibuka Mulai 1 OKT 2010 Hingga 8 OKT 2010..

* Jgn Lupe Menunaikan Tanggungjawab Anda...