:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Sabtu, 18 September 2010

Little Princess/ Prince of Posing Contest


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aksi Anakku....

Nama: Muhammad Rizki
Umur: 48 bulan


Ayunye dia....
Posing maut si a aw...Macam kejam je aku kan. Sian anak teruna aku ni.
Rizki memang sporting macam ibunya jugak. Disuruh buat itu ini, Rizki mesti buat. 
Contuhnye berpakaian sebegini. Ala2 bercanda gitu. Xdapat bercanda di pantai, di dalam rumahpun jadi lah. Lepas tu kita mandi dalam toilet ye sayang. Ni bukan baju mandi k, tapi kain tudung kepala ku ....
hehehehehehehe.....Harap2 juri2 terhibur.



Penaja-penaja khas:



1 ulasan:

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

salam....saya datang check entry...semua lulus...tima kasih sebab sudi join contest saya...

good luck