:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Isnin, 20 September 2010

CONTEST SENYUMAN MANEH



Syarat2 Pertandingan Tekan di sini.
Berakhir pada 10/10/10 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gamboku pertaruhkan.
Lalalalala......gambo raya 2010. Aku bersama anak bujangku Muhammad Rizki dan di sebelah kananku adalah cucu pertama kami Thorik namanye. 
Jgn xpercaya aku dah jadi nenek  hehehehehe....nenek muda gitu.

3orang sudah ditag

dan semua lah geng2 blog aku.


2 ulasan:

alinalan berkata...

datang amik tag!!
thanks dear!!

alinalan berkata...

oppsss good luck!!