:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Selasa, 23 November 2010

ENTRI MINTA MAAF KEPADA MAMA ZHARFAN

Salam

Mungkin sudah ramai yang tertunggu - tunggu apa reaksi aku tentang perkara ini,
memang secara umumnya aku mengakui bersalah dalam hal ini
jujur AKU bersalah dan rasa berdosa

KERANA ENTRI CONTEST INI
dengan Lafas Bismillah dan dengan Nama Allah
AKu Mohon Maaf secara terbuka
kerana telah copy paste entri beliau

Aku harap MAMA ZHARFAN dapat memaafkan
kesilapan yang telah aku lakukan ini

sebagai manusia biasa yang tidak sempurna
aku tidak pernah berniat untuk mendatangkan kemarahan sesiapa
apatah lagi saudara seislam kat dunia ini

dan untuk pengetahuan ANDA semua
ini adalah pertama kali AKU COPY PASTE entri contest
tak tau lah apa yg sudah merasuk aku waktu itu
sehingga telah COPY keseluruhan entri contest mama zharfan


Entri ini di buat selepas aku memohon pada Allah agar
memberi keampunan setelah aku sakitkan hati seseorang

iklas,
Sall



16 ulasan:

[-suziey-] berkata...

harap jadikan pengajaran..minta maaf dgn seikhlas hati insyaAllah dpt melembutkan hati insan yg terguris itu..hope jgn ulangi lagi..ingat..DUNIA BLOG ni KECIK jek..so jgn sesekali membuat onar..skali kita dicerca..selamanya org akn ingat..jadikan iktibar ok..

Tanpa Nama berkata...

Baguslah kalau masih ingat balasan Tuhan. Next time, sebelum buat apa2, pikir dulu. Jgn nanti bila dah kena bala baru nk menyesal. Pikirkan...

Adyshariz berkata...

sall,jangan buat lagi tau, sayang ko, jgn sedih - sedih k, itu semua Allah tujukan peringatan utk kita yg terlalu lalai mengadap PC ni hah,Allah maha pengasih dan pengampun, aku doakan mama zharfan maafkan ko..insyaAllah

pada tanpa nama..siapakah nama ituu..

Mama Zharfan berkata...

salam,
me bukan kejam or nak simpan dendam pun, apatah lagi nak panjangkan kes remeh temeh gini..
me terima permohonan maaf ni
and me harap2 sgt agar benda seumpama ni takkan berulang.
thanks

Mama Zharfan berkata...

to suziey, Tanpa Nama and Adyshariz, thanks for your comments here. I really appreciate that :)

mama rifQy berkata...

alhmadulillah..sume da selesai..

jadikan pengajaran utk sume org..4 me also..!!

ajjah berkata...

Salam, glad that everything is settled now.. May we learn from this ya everyone.

Mama Rayyan berkata...

alhamdulillah,sume dah selesai,harap jadi ingatan utk saya dan org lain...

Innanie | Ariffin berkata...

bagus laa kalau benda ni dah setel... btw, walaupun dalam dunia blog.. tapi cuba kita kekalkan keaslian entry kita. maklumlah, takde sapa yang suka haknya diambil mahupun dicilok oleh sesapa. jadikan ni sebagai pengajaran k....

jangan jadikan ni sebagai pematah semangat utk berbloging ye!!!

haszuraidah ishak berkata...

alhamdulillah..semua dah selesai..bagi saya, join conway ni suka2 aja, kalau menang, alhamdulillah.. lagi berkat jika menang tu atas hasil usaha sendiri.. kalau kalah pon, puashati juga sebab kita dah berusaha sedaya upaya kita..

gambatte neh!!

Nana berkata...

em..bagus la..jgn di panjang2kan..
semoga perkara ni menjadi pengajaran buat kita semua k...
(peringatan utk diri sendiri juga ni)

Nia berkata...

Sall, benda ni pun dah settle dengan baik. Apa yang u buat ni, mengaku salah dan minta maaf adalah tindakan terbaik. Dan syukur Suzie maafkan Sall.
Setuju ape yg Adyshariz beritahu Sall tu, perkara2 yg terjadi ni, selalunya ingatan Allah buat kita semua.

S.U.F.E.E.N.A.N berkata...

Being a normal, more often than not we do commit mistake. But what most important is we learn from the mistake..and repented of what we had done before..that's the best thing we could do..

And Alhamdulillah..you did it..and everything was settled down..

no worries Sall..mama zharfan is a very nice person;as far as I know her..and I believe you are nice person too..

PEACE NO WAR!

mama tisya berkata...

alhamdulillah smua dh selesai...

atie aizam berkata...

walaupun sall buat salah, atie tabik gak kat sall sebab n3 ini.. Mohon Maaf secara terbuka.. sama2 lah kita mengambil iktibar atas apa yang telah berlaku..

sall berkata...

Alhamduillah. Semuanye dah selesai. Sall berterima kasih sgt2 pd Mama zharfan kerana sudi memaafkan manusia seperti aku ni dan tidak ketinggal juga pada semua sahabat2 bloggers kerana sudi memberi semangat dan peringatan mendalam tentang perkara ini. Sall akan sentiasa ingat dan terus ingat sampai bila2. Terima kasih yg tidak terhingga aku ucapkan kepada Adyshariz kerana dia mengembalikan semangat sall utk terus berbloggig semula. Terima lah aku seadanya.