:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Ahad, 21 November 2010

Norgadis Contest 2, Sempena Ulang Tahun Perkahwinan ke 19 tahun



Salam U All.

Mood rajin nak join GA lagi.

Sempena Ulang Perkawenanmu, aku mengambil kesempatan mengucapkan semoga kalian berdua berbahagia, sihat tubuh badan, dimurahkan rezeki dan panjang jodoh hingga keakhir ayat. Amin.


BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM...aku jawab soalannye:-


Dari kiri yg bungsu namanye Nurwathiqah Masturah, dari kanan namanye Nurzafirah Nadirah, Nurratikah Nazurah dan Nurfatihah Athirah. Betulkan.

1) Ko mempunyai 4 orang puteri yang sgt ayu. Betul kan.
2) Putera tiada lagi. Betulkan.

Harap2 betul semua soalan aku ni. Amin

Kata2 pujangga dariku:- Anak adalah anugerah dari Allah swt. Sayangilah anak sendiri…,kita haruslah menghargai apa yang telah dianugerhkan kepada kita…


So sesiapa yg berminat Tekan aje di sini ya.

1 ulasan:

Norgadis berkata...

Terima kasih atas entri dan ucapanmu yang indah2 belaka, moga dirimu sentiasa diberkati Allah swt sekeluarga... Amin.

Terima kasih juga kerana sudi join contest, jawapan semuanya betul, moga berjaya...