:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Jumaat, 26 November 2010

Terima lah aku Seadanya...

Salam U All.

Aku bangkit dan terus menegakkan diri utk berbloging semula.
Incident kemarahan seseorang telah memberi kesedaran mendalam pada diri ini.
Ini salah satu ujian Allah swt berikan pada org yang terlampau lalai mengadap pc kan.
Ini ada lah kata2 Adyshariz. She is my friend.
U are good friend and i love you forever.

Alhamdilillah,
pada hari yang sama dlm n3 aku ENTRI MINTA MAAF aku telah pun di maafkan.
Betul kata suzey. Sekali kita dicerca..selama2nya org akan ingat. Aku harapkan dia memaafkan aku sepenuh hati dan seikhlas hati.

Zharfan Mama of a woman who is very good and nice person.
Semua org mmg xsuka karyanye di copycat oleh orang lain kan .
Termasuk lah diri aku sendiri.

Incident ini byk memberi pengajara pada diri aku.
Dan dengan adanya incident ini, satu lagi perkara yang dapat aku lihat iaitu isi hati dan budi seseorang seislam itu.
Thank's semua aku terima tomahan2 itu dgn hati yang terbuka.


Sebagai manusia biasa. Kita tidak lari membuat kesilapan.
Sama ada kesilapan itu kecil atau pun besar.

Yang salah harus lah ditegur kan.

Hati ini tidak berniat untuk mendatangkan kemarahan pada sesiapa pun
apatah lagi saudara seIslam kat dunia ini.


I hope ... Tegurlah sy, if I make a mistake ye.

sall..










1 ulasan:

AishaAminudin berkata...

sall..

aku pun mengaku, aku lalai gak mengadap PC ni, kekadang tu tuhan bayar cash dgn apa yg kita buat, pedulikan aja kata2 insan yg tidak mengenali siapa diri kita 100%, cuma kekadang tu aku terkilan gak, cuba kalau diorang letakkan diri sendiri kat tempat ko..

manusia manalah yg tak buat salah, kita ni khalifah Allah yg tidak lari dari kesalahan, banyak kata2 yg bersesuaian utk menegur, tegurlah dgn cara sebaik - baiknya, kalau aku salah ko pon berhak menegur..

tapi biarlah bersesuaian..

peach..