:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Sabtu, 21 Ogos 2010

"GIVEAWAY UNTUK RAYA SAKAN"




Salam semua.

Mau beg raya?? jom join contest ini. Sonang jo klik ajo di sini.
Bag ini dari Designer cotton size anggaran 12" x9" x 3"
Ada satu poket bahagian dalam
Sesuai untuk bawa jalan2 masa Raya. Jgn dikata raya, bila2 je akan ku guna tidak kira di mana jua .



Cantik siot beg ni. Suka bangat aku melihatnye. kalau la Beg ini kepunyaan aku, sudah tentu akan ku guna sebaik mungkin. Aku namakan Beg ini SWEET RAMADHAN. sebab... sall suka dengan pembawakkan warna yang ringkas. 3 warna yang menawan. Warna putih melambangkam bertapa sucinye hati kita di bulan ramadhan ini, warna merah jambu melambangkan kehalusan hati sesorang dan lebih2 lagi diletakkan warna hitam, warna utama pehhhh.... memang menampakkan lebih anggun dan ayu dengan combinasi warna hitam ini. Sebab ketiga3 warna ini adalah warna kesukaan sall.

Untuk sertai GA ini klik di sini


Period : 12/8/2010 - 25/8/2010



Tiada ulasan: