:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Rabu, 25 Ogos 2010

Tudung Mania Giveaway.........


Suka bertudung?? Meh tekan di sini. Macam2 ada...
Cara2nya:-


1) Jadi Follower Tudung Mania- Sall followermu yang ke-46.
2) Link Blog Ini Dengan Blog Anda
3) Buat Entry Tentang Giveaway Ni Di Blog Anda
4) Tinggalkan Satu Komen Tentang Entry & Link Giveaway Masing-masing
5) Period Date From 19 August To 26 August 2010


** Pemilihan Pemenang Kepada Yang Membuat Posting Paling Menarik Dlm Entry Masing-masing


Ni salah satu special design yang ada di butik Tudung Mania. Puan fydda menerima tempahan taw. Setelah ku teliti dan membelik2 jahitannye sungguh kemas sgt. Bukan saja tempahan yang dia ambil malah menjadi guru pada sesiapa yang mau belajar menjahit tudung ini. Baguskan..Rasa2 mau belajar mcm mana utk menjahit tudung ni, aku akan call puan fydda, boleh ye puan fydda :>
Macam2 fabric puan fydda gunakan. Aku suka akan fabric kain jenis Corduroy. Kain jenis ni mmg senang terbentuk. Macam aku ni mmg malas nak menggosok, just sarung dan terus pakai. Bukan saja tudung dewasa yang ada dijual malahan tudung kanak2 pun ada .
Preloves-tudung Sri kembangan dah dekat lah tu. So nnti kalau ada masa berlebihan akan aku terjah jugak butikmu.

So sesiapa yang berminat mengetahui lebih mendalam tentang butik tudung mania ni, boleh aje TEKAN di sini ye dan sesiapa berminat nak join GA ni pun boleh TEKAN di sini jugak..




Tiada ulasan: