:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Rabu, 11 Ogos 2010

"MARI-MARI TEHA NAK BAGI HADIAH!.."

sALAM 1 Ramadhan,
mama Mia tag aku..hihi..thanks.

Ni ha pepagi buta aku dah ngadap laptop. Mata xmau pejam pulak. Aku EXCITED sesangat mau bangun sahur. Mau makan apa sahur ni???....Goreng telur n goreng ikan bilis pun sodap kan. ishh....apa yang aku mengarut ni haaaa.....Ok, meh join GA adik TEHA ni. Mana la tau di bulan yang mulia ni ada chan tuk aku menang . Klik di sini ya..


Wahai penganjur yang cantik budiman cikTeha, neh buktinya saye is ur follower
Yeayyy.. my lucky no >>> 200....
*
*
*
Dan Ni pulak aku share dalam FB ya.
Keterangan JUjur dari aku. http://salldann.blogspot.com



Then aku nak tag
1) Aisyah
2) Nana

Tiada ulasan: