:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Sabtu, 21 Ogos 2010

"Posh76 GiveAway Anniversary 2010"

Salam pagi Ramadhan.
Apa kes , aku letak gambo bilik tido ni. Tido lah...apa lagi. Tidokan nikmat, lagi nikmat kalau si suami ada di sebelah. Opssss....pose3. Nak!!!! malam sikit k.
Ok, aku menceburi GA "Posh76 GiveAway Anniversary 2010" .
GA ni ada slogannye. Ni yang lomah sikit, den bukannye terel sangat nak mengarang2. Tapi apapun aku mmg suka mencuba. Mudah2an bulan baik ni rezekiku murah kan.

Slogan.............
:SAYA INGINKAN ANNERVESARY saya disambut dengan......

Insya-Allah dengan berdasarkan kesederhanaan yang penuh kasih sayang dan dibelai di manja oleh kedua2 belah pihak. Memori ni mmg kita tidak dapat lupakan sampai bila2 kan.
Kebiasaan kami berdua menyambut Annirvesary dalam bilik tidur je. Sebelum beradu kami mengerjakan sembahyang2 sunat. Memohon ampun, memohon kebahagiaan, memohon rezeki yang halal, Memohon zuriat dan memohon dipanjangkan jodoh kami berdua. Amin...
Insya-Allah kalau ada rezeki lebih kami berdua ingin mengerjakan Umrah atau Haji.
Insya-Allah kalau umur panjang, kita hanya merancang Allah swt yang menentukan semuanye.
Ini saja yang hambamu inginkan Amin....
*
*
*
*
Khas untuk penganjur
http://posh76.blogspot.com/


Gambar ni khas untuk penganjur, Semoge hari2mu diberkati Allah swt, di lindungi, di panjangkan jodohmu dan semoge jodohmu berkekalan hingga ke akhir hayat Insaya-Allah..
Amin amin yarobbalalamin...

Sall tag:
iela fazilah


Suka ngan GA ni? klik saja di sini.







Tiada ulasan: