:::Jom Layan::::


Colbie Caillat - I Do Mp3
Mp3-Codes.com

Diriku...

Foto saya
~BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA~ Sall seorang ibu kepada Muhammad Rizki dan isteri kepada Ros Hamdan dan aku seorang yang penyayang dan periang. Suka buat orang marah dan suka buat kecoh-kecoh.

:::Follow Me:::

Ahad, 22 Ogos 2010

Peraduan Teka & Menang Oleh Miza Yusof

Nak kira jugak!!! sentuh di sini ye.

BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM.......

Pehhhh...Berpinau-pinau biji mata aku mengira topup RM 5 dan topup RM10 ni.
Aku cuba2 meneka. Menurut ramalan hamba...
Kad Topup RM 5 ada 22keping (RM110.00)
dan
Kad Topup RM 10 ada 3o keping (RM300.00)
Dicampur kedua2nye menjadi jumlah RM410.00 (makcik kayo)
Harap2 betul tekaan aku ni.
Amin....

Sall tag
Aisyah
Myhero
nana


Tarikh tutup 4 september 2010 (11:59mlm)


Selamat meneka...



2 ulasan:

mizayusof berkata...

hai. miza datang tengok contest.
entry accepted. good luck :)

gewecun berkata...

thanks sall..:)..akan di buat secepat mungkin..hihi